Blogger news

Blogger templates

10/03/2015

ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΠΗΓΑΔΙΑ

Στα Πηγάδια αναμετράται σήμερα  (20.30, NS1) ο Παναθηναϊκός με αντίπαλο την Scoda Ξάνθη αναζητώντας το διπλό σε συνδυασμό με μια καλή εμφάνιση.

Με δύο απουσίες θα παραταχθεί στην Ξάνθη ο Παναθηναϊκός αφού ο Γιάννης Αναστασίου δε θα έχει στη διάθεση του τους Σωτήρη Νίνη και Μλάντεν Πέτριτς αλλά με τον Λουντ να είναι στην αποστολή.

Οι «πράσινοι» ολοκλήρωσαν χθες το  απόγευμα την προετοιμασία τους για το σημερινό παιχνίδι στην Ξάνθη με τον Γιάννη Αλαφούζο να δίνει το παρών προσπαθώντας να ντοπάρει τους παίχτες της ομάδας. Το πρόγραμμα περιλάμβανε ζέσταμα, κυκλοφορία μπάλας, πάσες και τακτική. O Κότσαρης προπονήθηκε ατομικά, ενώ οι Εσιέν και Βέμερ έκαναν ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία.

Μετά το τέλος της προπόνησης ανακοινώθηκε η αποστολή: Κοτσόλης, Στιλ, Γιαννακόπουλος, Νάνο, Κουτρουμπής, Ζέκα, Λαγός, Μπεργκ, Καρέλης, Ατζαγκούν, Κλωναρίδης, Πράνιτς, Δώνης, Ταυλαρίδης, Μαρινάκης, Λουντ, Καλτσάς, Τελάντερ, Σάντσεθ και Αμπέντ.

Στην άλλη πλευρά, ο Λουτσέσκου μετά τις τελευταίες ασκήσεις τακτικής και το «διπλό» μικρής διάρκειας ανακοίνωσε την 18άδα για το εντός έδρας παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στην οποία δεν βρίσκεται ο Καρυπίδης λόγω προβλήματος της τελευταίας στιγμής (τράβηγμα στο δικέφαλο).


Αναλυτικά οι ποδοσφαιριστές: Τσέναμο, Γκαραβέλης, Μπέρτος, Μπαξεβανίδης, Γουάλας, Ζαραδούκας, Φάρκας, Φλίσκας, Λισγάρας, Βασιλακάκης, Παπαστεριανός, Κρίστοφερ, Ντιμιτρόφ, Νιέτο, Λουσέρο, Ερέα, Καπετάνος, Ράνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου