Νέα
ήττα για την Τσέλσι που γνώρισε εντός έδρας ήττα με 1-3 από την Σαουθάμπτον στο
«Στάμφορντ Μπριζ» και συνεχίζει να παραμένει στην 15η θέση της βαθμολογίας.
Δυνατά
μπήκαν οι «μπλε» στον αγωνιστικό χώρο, είχαν τα ηνία της αναμέτρησης και
ευτύχησαν να προηγηθούν με γκολ του Γουίλιαμ στο 10ο λεπτό. Ο διαιτητής
έκανε το χατίρι στον Τζον Τέρι στο 13ο λεπτό κλείνοντας τα μάτια σε
πέναλτι υπέρ των φιλοξενούμενων. Εκείνοι όμως πήραν λίγο πιο μετά την εκδίκηση τους.
Η Σαουθάμπτον κέρδιζε μέτρα στο γήπεδο και στο 44’ έφερε το ματς στα ίσα με
συρτό σουτ του Ντέιβις.
Η Τσέλσι
δεν πατούσε καλά στο γήπεδο στο δεύτερο μέρος και αυτό ήταν εμφανές. Στο 49΄απειλήθηκε
τρεις φορές στην ίδια φάση αλλά η εστία της δεν παραβιάστηκε. Στο 60ο
λεπτό όμως δεν ήταν τόσο τυχερή αφού ο Μανέ εκμεταλλεύτηκε τη λάθος αντίδραση
του Τέρι και διπλασίασε τα τέρματα των φιλοξενούμενων. Ο Μουρίνιο έβλεπε την
ομάδα του να αιμορραγεί και δεν μπορούσε να τη βοηθήσει. Το κερασάκι στην
τούρτα μπήκε στο 72΄όταν ο Πελέ έστειλε για τρίτη φορά τη μπάλα στα δίχτυα του
Μπέγκοβιτς.
Οι συνθέσεις
των δύο ομάδων:
Τσέλσι:
Μπέγκοβιτς, Κέιχιλ, Τέρι, Ιβάνοβιτς,
Αθπιλικουέτα, Ραμίρες (46' Μάτιτς, 73' Ρεμί), Φάμπρεγας, Γουίλιαν (64' Πέδρο),
Όσκαρ, Αζάρ, Φαλκάο.
Σαουθάμπτον:
Στεκέλενμπουργκ, Σοάρες, Φόντε, Φαν Ντάικ, Μπέρτραντ, Ρομέου (46'
Γουάρντ-Προζ), Ουανιάμα, Ντέιβις, Τάντιτς (78' Ροντρίγκεζ), Μανέ (92'
Γιοσίντα), Πελέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου