Χωρίς
να πατήσει το γκάζι ο Ολυμπιακός
επικράτησε με 5-1 του ΠΑΣ Γιάννενα στο γήπεδο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» και πλέον
ετοιμάζεται για τη δύσκολη αποστολή στην Αγγλία.
Με ικανοποιητικό
ρυθμό ξεκίνησε η αναμέτρηση. Ο Ολυμπιακός από την αρχή είχε τα ηνία και την
πρωτοβουλία των κινήσεων με τον ΠΑΣ να ισορροπεί κάπως το παιχνίδι από το 20λεπτο
και μετά. Στο 31’ ο Κασάμι με όμορφε
πλασέ άνοιξε το σκορ για τους γηπεδούχους για να έρθει ο Φορτούνης ένα λεπτό
αργότερα να διπλασιάσει τα τέρματα της ομάδας του μετά από εξαιρετική
συνεργασία Κασάμι – Ντουρμάζ – Φορτούνη. Η πλάστιγγα είχε γύρει υπέρ του
Ολυμπιακού πλέον και ο Μποτία φρόντισε να το επιβεβαιώσει σε κάθε δύσπιστο γράφοντας το 3-0.
Η επανάληψη
ξεκίνησε ιδανικά για τον Ολυμπιακό που έφτασε στα τέσσαρα γκολ με τη βοήθεια
του Τζημόπουλου. Ο Ολυμπιακός είχε την κατοχή της μπάλας και ήταν κυρίαρχος του
παιχνιδιού, μάλιστα πέτυχε και πέμπτο τέρμα με την εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του
Ντουρμάζ. Οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να μειώσει με ένα πανέμορφο γκολ του
Ρίνα.
Οι συνθέσεις
των δύο ομάδων:
Ολυμπιακός:
Ρομπέρτο, Μαζουακού, Μποτία, Σιόβας, Σαλίνο, Μιλιβόγεβιτς, Κασάμι, Φορτούνης
(57' Ερνάνι, Ντουρμάζ, Σεμπά (67' Κολοβός), Ιντέγε (57' Φινμπόγκασον)
ΠΑΣ
Γιάννινα: Βελλίδης, Τζημόπουλος (66' Κοζορώνης), Μανιάς, Μιχαήλ, Τσουκαλάς,
Μπέριος (57' Σκόνδρας), Ακόστα, Λίλα, Στρούνα, Τσάβες και Ναδάλες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου