Με μεγάλους
πρωταγωνιστές τους Φορτούνη και Ντουρμάζ ο Ολυμπιακός πέρασε και από τα Πηγάδια
επικρατώντας με 1-3 της Ξάνθης.
Ικανοποιητικός
ο ρυθμός της αναμέτρησης με τις δύο ομάδες να μπαίνουν με όρεξη στο γήπεδο. Οι γηπεδούχοι
δεν κλείστηκαν στην άμυνα τους και προσπαθούσαν να απειλήσουν την εστία του
Ρομπέρτο. Δικαιολογημένα επιζητούν πέναλτι αφού η μπάλα ακούμπησε στο χέρι του
Μποτία που δεν ήταν κολλημένο στο σώμα του στο 40’. Ο Ολυμπιακός ήταν
δραστήριος και είχε την κατοχή της μπάλας. Στο 42’ με μια βολίδα του Ντουρμάζ
πήρε το προβάδισμα και θα μπορούσε να
διπλασιάσει τα τέρματα του στο 44’ αλλά το σουτ του Φορτούνη χτύπησε πάνω στον Τσενάμο
και στην επαναφορά ο Ιντέγε έδειχνε να αιφνιδιάζεται.
Ιδανικά
ξεκίνησε το δεύτερο ημίχρονο για την Ξάνθη αφού στο 50’ στην κόντρα επίθεση και
μετά από λάθος του Μποτία ο Ντιμιτρόφ έφερε το ματς στα ίσα. Ο Ολυμπιακός μετά την ισοφάριση
ανέβασε ρυθμό και ασκούσε πίεση στην Ξάνθη με τον Τσενάμο α αρνείται το γκολ στο Φορτούνη στο 60’. Δεν μπόρεσε να τον
σταματήσει αργότερα. Στο 65΄ο Ντουρμάζ κέρδισε πέναλτι και την εκτέλεση ανέλαβε
ο Φορτούνης που έβαλε τον Ολυμπιακό και πάλι μπροστά στο σκορ. Στο 68’ μια
εκπληκτική συνεργασία των παιχτών του Μάρκο Σίλβα έφερε το τρίτο γκολ. Ο Φορτούνης
πάσαρε έξυπνα αριστερά στον Ντουρμάζ εκείνος έδωσε στον Ιντέγε που έβγαλε
εξαιρετική ασίστ στον Φορτούνη που έστειλε την μπάλα στα δίχτυα του Τσενάμο. Η Ξάνθη
θα μπορούσε να πετύχει και δεύτερο τέρμα στο 75΄και στο 90’ αλλά η μπάλα δεν της
έκανε το χατήρι.
Οι συνθέσεις
των δύο ομάδων:
SKODA
ΞΑΝΘΗ: Τσενάμο, Μπαξεβανίδης, Γουάλας, Σολτάνι, Λουσέρο, Βασιλακάκης (76'
Νιέτο), Παπαστεριανός, Φλίσκας, Καπετάνος (80' Ράνος), Καρυπίδης, Ντιμίτροφ
(63’ Ερέα).
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ:
Ρομπέρτο, Ελαμπντελαουί, Ντα Κόστα (39’ Μποτία), Σιόβας, Μαζουακού, Μιλιβόγεβιτς,
Καμπιάσο (69’ Κασάμι), Φορτούνης, Πάρντο (71’ Ερνάνι), Ντουρμάζ, Ιντέγε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου