Blogger news

Blogger templates

9/21/2015

ΠΗΡΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΘΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ;


Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο ο Αλέξης Τσίπρας κέρδισε ξανά την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού και πήρε δεύτερη ευκαιρία για να υλοποιήσει τα όσα υποσχέθηκε.

Θρίαμβος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η χθεσινή επικράτηση του Αλέξη Τσίπρα στην εκλογική αναμέτρηση που διεξήχθη. Παρά τις αποσπάσεις ηχηρών ονομάτων, τις κατηγορίες για λάθος χειρισμούς και την υπογραφή τρίτου μνημονίου ο ΣΥΡΙΖΑ κέρδισε ξανά την ψήφο των Ελλήνων και πλέον έχει μια δεύτερη ευκαιρία να υλοποιήσει τις υποσχέσεις του.

Δεύτερη ευκαιρία; Μάλλον πρώτη θα έλεγα εγώ. Γιατί ουσιαστικά δεν πήρε ποτέ την πρώτη. Περίπου 7 μήνες έμεινε στο πρωθυπουργικό αξίωμα και κάποιοι βάλθηκαν να τον κατεβάσουν. 7 μήνες σκληρής δουλειάς και προσπάθειας, όπως χαρακτηριστικά έχει πει και ο ίδιος. Λάθη έγιναν και τα παραδέχτηκε. Απέκτησε εμπειρία και έμαθε από αυτά, σύμφωνα με τα όσα είπε στο debate με τον πολιτικό του αντίπαλο, Ευάγγελο Μεϊμαράκη. Στόχος του πλέον είναι και οφείλει να είναι ένα καλύτερο αύριο για τη χώρα. Να βρει μέτρα ισοδύναμα που να αντικαταστήσουν τα μέτρα που προβλέπει το  μνημόνιο και ισοπεδώνουν τα κατώτερα και μεσαία στρώματα.

Στην αντίπερα όχθη, η Νέα Δημοκρατία δέχτηκε ακόμη ένα χαστούκι από τον ελληνικό λαό. Ο Μεϊμαράκης που εμφανιζόταν σχεδόν σίγουρος για την νίκη του χθες έμοιαζε, ας μου επιτραπεί ο χαρακτηρισμός, με βρεγμένη γάτα. Τι έφταιξε και η ΝΔ έμεινε και πάλι δεύτερη; Ένα ερώτημα που οφείλει να απασχολήσει τους ανθρώπους της πολιτικής παράταξης αφού όπως φαίνεται αυτή άρχισε να ξεφτίζει. Είναι αρκετή μια αλλαγή ηγεσίας;


ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ θα συνεχίσουν να πρωταγωνιστούν στο πολιτικό σκηνικό. Όμως ένα ακόμη μέλος έχει ανεβεί και αναμένεται να ανέβει περισσότερο. Φυσικά και αναφέρομαι στο κόμμα της Χρυσής Αυγής που κατέλαβε και πάλι την τρίτη θέση. Τι είναι αυτό που οδηγεί τον πολίτη να ρίξει την κάλπη το  ψηφοδέλτιο με το  όνομα της Χρυσής Αυγής; Μπορεί η ηλικία μου να μην μου επιτρέπει να κάνω κριτική στα τεκταινόμενα του πολιτικού βίου αφού έχω ακόμη πολλά να μάθω αλλά μου φαίνεται αδιανόητο…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου