Blogger news

Blogger templates

7/02/2015

ΣΤΑ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΜΑΡΤΙΝΕΣ, ΤΖΑΝΔΑΡΗΣ ΚΑΙ ΛΟΡΙΑ

Την απόκτηση τριών ποδοσφαιριστών ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός.

Η ανησυχία ήταν έντονη για τη στασιμότητα στα  μεταγραφικά της ομάδας αλλά οι «ερυθρόλευκοι» φρόντισαν να απαντήσουν. Σήμερα ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση των Νίκολας Μαρτίνες, του Φάνη Τζανδάρη και του Γκιόργκι Λόρια.


«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Νίκολας Μαρτίνες.»

Δηλώσεις Μαρτίνες: «Είμαι ευτυχισμένος που ήρθα σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους της Ευρώπης. Θέλω να κερδίσω το πρωτάθλημα και να παίξω στο Champions League. Ανυπομονώ να φορέσω την ερυθρόλευκη φανέλα».


«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Φάνη Τζανδάρη.»

Δηλώσεις Τζανδάρη:«Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ στον Ολυμπιακό και ανυπομονώ να αρχίσει η σεζόν για να προσφέρω ό,τι περισσότερο μπορώ και να δικαιώσω τους ανθρώπους που με επέλεξαν. Από την πλευρά μου υπόσχομαι σκληρή δουλειά ώστε να πετύχουμε όλους τους στόχους μας».


«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Γεωργιανού τερματοφύλακα Γκιόργκι Λόρια.»

Δηλώσεις Λόρια: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος που ήρθα στον Ολυμπιακό. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά στους οπαδούς μας και θα κάνω τα πάντα για να τους ευχαριστήσω με την απόδοσή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου