Την
επέκταση του συμβολαίου του Τσόρι Ντομίνγκες για ακόμη δύο χρόνια ανακοίνωσε η
ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Ο
Τσόρι είναι ο μαέστρος του Ολυμπιακού τη φετινή αγωνιστική περίοδο και η
απόδοση του είναι βαρόμετρο για την απόδοση ολόκληρης της ομάδας. Ας μην ξεχνάμε
ότι χάρη στο μαγικές του πάσες έχουν μπει τα ωραιότερα γκολ του Ολυμπιακού.
Η
ΠΑΕ Ολυμπιακός, λοιπόν, αποφάσισε να μην αφήσει τον παιχταρά να φύγει και να
τον δέσει με νέο συμβόλαιο συνεργασίας. Φυσικά και ο ίδιος ο παίχτης δεν έφερε
αντίρρηση αφού έχει δεθεί τόσο με την ομάδα όσο και με τον κόσμο.
Η
ανακοίνωση:
Η
ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον
ποδοσφαιριστή Αλεχάντρο Ντομίνγκεζ, για τα επόμενα δύο χρόνια!
Ο
Αργεντινός, εκ των αρχηγών του Θρύλου, αμέσως μετά την υπογραφή του νέου
συμβολαίου του δήλωσε: «Είμαι πολύ ευτυχισμένος που ανανέωσα το συμβόλαιό μου
και που θα συνεχίσω να είμαι μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού. Ένα μεγάλο
“ευχαριστώ” στον Σύλλογο, στον Πρόεδρο και τη Διοίκηση Από τη μεριά μου, θα
συνεχίσω να δουλεύω ολοένα και περισσότερο για να μπορώ να αποδίδω στο μέγιστο.
Πάμε ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ!»


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου